Dieta Mediteraneana

Dieta mediteraneana este cea mai delicioasa si echilibrata dieta, pe care daca o acceptati ca stil de viata, este cea mai eficienta. Aflati regulile si incepeti dieta mediteraneana acum!

Componentele dietei medirenaneene

  • O multime de fructe si legume – consumate mai ales crude sau usor fierte;
  • Cereale si paste din grau integral, legume, nuci si seminte, ulei de masline si multa apa – majoritatea alimentelor trebuie consumate in forma cruda;
  • Putin peste si fructe de mare, carne de pasare, oua, produse lactate sarace in grasimi, vin;
  • Produse de origine animala minime, sare, miere, bauturi racoritoare, produse alimentare procesate (biscuiti, chipsuri etc.), produse de faina alba, alimente prajite, grasimi saturate.

Indicativ dieta mediteraneana de zi cu zi

Mic dejun

La ora 10:00

  • Fructe sau iaurt (2% grasime)

Pranz

  • Friptura de peste sau de pui, friptura la gratar sau burgeri asezonata cu o salata si paine de secara.
  • Sos de legume, rosii sau ricotta de legume cu o felie de paine de secara.

Dupa-amiaza

  • Iaurt cu fructe (2% grasime), salata de fructe sau un pumn de migdale.

Cina

  • Dakos (tartine cu rosii si branza feta), salata cu rosii, branza ricotta.

Ce sa inlocuiti:

  • Margarina si untul cu ulei de masline, ceea ce va reduce substantial nivelul de colesterol;
  • Zaharul cu miere;
  • Carnea rosie cu peste sau pui;
  • Laptele cu lapte de 1,5% grasime.
sursa foto: www.discue.com
Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s